joi, 5 mai 2011

Ce?

 "Ce mi-a plăcut la viață?"

      În primul rând pentru ciocolată.De când mă ştiu o ador și m-aș arunca de pe un bloc pentru a avea ciocolată.
      Doooi, nişte citate exemplare. Citate care îţi ung sufletul . Care te înveselesc cînd ti-e frig.Care te îmbrăţişează cînd ti-e greu. 
      Treeei, pentru expresia :"La naiba!". 
      Patru, pentru puţinii prieteni . Prieteni care te dezamăgesc sau nu/.
      Cinci, pentru zilele în care fugi desculț prin iarbă, atunci cînd plouă.
      Șasee, pentru întunericul din timpul nopţii.
      Şapte, pentru a mă simţi iubită, ceea ce a fost extrem de rar, dar foarte plăcut.
      Și opt pentru a vedea viaţa unui om nemaipomenit  . Un om minunat!
Nu cred ca sunt mai multe, dar cu siguranţă sunt cele mai importante si doar cu ajutorul lor am reuşit sa mă ridic până acum. 

2 comentarii: