marți, 14 iunie 2011

Ce să mai scriu?

Privesc rușinată spre taste, gândindu-mă ce lucruri să mai scriu.Parcă se uită la mine și râd în hohote . Degetele aleargă peste rânduri, se împleticesc în gânduri.
Reușesc să redau câteva cuvinte, banale însă, care nu ajung să caracterizeze nici măcar o jumătate din ceea ce simt. Hmm,dacă stau bine și mă gândesc în ultimele zile nu îmi mai găsesc cuvintele.
Îmi pun atâtea întrebări la care nu găsesc răspuns.
Poate pentru că e prea greu de suportat, ah !cuvinte întortocheate, întrebări puse la nimereală ...mă doare capul!!
Până la urmă...tot timpul este greu.. probabil dificultățile sunt cele ce dau nuanță acestei vieți, că doar ele fac momentele fericite să pară mai lungi și mai intense. Mă încred în speranța că la urma urmei, totul se poate rezolva cu răbdare, timp și calm. 
Cât despre ceilalți, ei sunt întotdeauna o parte dintr-un joc de șah invizibil pe care îl port cu mine în permanență. E complicat. Și uite cum vine timpul pentru o nouă mișcare. Oare cine o să iasă în pierdere de data asta?
Ochii îi sunt încruntați crezând că îmi va da șah la rege, dar degeaba. I-am citit dinainte mișcarea și așa eu am câștigat runda. Viața asta... vrea neapărat să câștige! Însă, las garda jos repede și observ cu uimire că nenorocita, defapt  mi-a dat șah. 

2 comentarii:

  1. Am şi eu momente când nu pot să redau ceea ce simt în scris. Cred că e imposibil, pentru că simţurile sunt prea pronunţate şi prea colorate ca să le putem reda prin atât de puţine cuvinte ce există. <3

    RăspundețiȘtergere
  2. @Despina : Și eu rămân câteodată îm ”pană”.Se mai întamplă.;;) Sper că ți-a plăcut postarea >.<.

    RăspundețiȘtergere