joi, 14 iulie 2011

Dream or life?

Era o zi normală. O zi ca oricare alta. Soarele îmi mangâia încet fața . Mă plimbam pe cărarea seacă . Eram singură în acea mare de copaci cu doar o cărare. Rochia vaporoasă și albă mă îngreuna la mers. Pietricelele mici  și ascuțite îmi intrau în tălpi iar în locul lor era o pată sângerie. Durea, dar nu mă interesa. Mergeam înainte cu capul sus . Fredonam o melodie cunoscută . Cred că era Eminem - Space Boun. Firele de păr răvășite îmi intrau în ochi , însă nici pe ele nu le mai  băgam în seamă . Ceva mă chema...
O armată plumburie de nori era deja venită , atunci când eu ajunsesem la statuie. O perdea de stropi reci se așternuse când mâna mea tremurânda L-a atins.Degetul arătător , atinse inițialele : R. C. , bine conturate. Un surâs diabolic îmi apăru pe față .
” Te așteptai la altceva? ”
” Din partea ta, în niciun caz...” spunând batjocoritor , îmi dau șuvița după ureche.
”Nici când nu mai sunt în viața ta nu ești fericită?”
”Cine a zis ca nu sunt?”
”Faptul că ai venit până aici.”
”Mă plictiseam.” mințisem mult, ce rost mai avea să îi spun acum adevărul ?
”Sigur...Ce puteai să zici?”
”Du-te dracului.”
”Sunt deja dus acolo din cauza ta . Și vei veni și tu la un moment dat.”
”Nici nu știu de ce am venit până aici.”
”Din plictiseală , nu ?”
Cât îl puteam urî . Dar pur și simplu eram obsedată de el .
”Ți-am zis ca după moartea mea , vei rămane singură. ”
”Ce-ți mai place să te joci .”
„Tu mai învățat. La naiba , Ema! Termină cu răspunsurile astea. ”
Mă uitam la statuia aia. Eram nebună?! Vorbisem singură?!
”Așa de tare ți-e frică de singurătate?”
”Cui nu-i e ?”
”Ai ajuns până aici singură , și acum ți-e frică? Ești o rușine pentru familia asta.. ”
”Cum zici . Dar pâna la urmă tu ce ești pentru mine ?”
”Încă nu ți-ai dat seama? Mamă , tată, frate , soră . ”
”??”
”Eu te-am creat din nimic.  Îmi ești datoare .”
Acele cuvinte îmi răsunau în cap . Era adevărat. Eram singură..
Frica accea mă făcu să mă trezesc. ”De ce nu pot avea vise normale? Oare pentru ca voi rămâne singură? Nu.. nu voi rămâne.. ”
Love is dead.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu