vineri, 15 iulie 2011

Photography

        The BEST way to express your feelings is Photography


           Fotografia . Cuvânt magic.  O lume unde numai prin poze te poţi exprima. Fără cuvinte. Cuvintele, literele ne mai incurcă , dar fotografia trimite un mesaj clar. Nu spun că sunt o mare fotografă , NU. şi nici nu voi spune.Pentru mine , este un hobby , nu ceva foarte serios . Îmi place mult întradevar , dar nu pot uita de  toată lumea din jurul meu şi să mă concentrez numai pe fotografie. Aş vrea să pot , sincer !  Dar circumstanţele mă obligă să îmi pierd puţin timp cu acest mirific hobby. Voi ce credeţi ?      
           Vreau în cinstea fotografiei şi creatorilor ei să public din nou fotografii , făcute ,editate de mine şi cui nu îi place să facă altele mai bune.
           Vreau să menţionez , că hobby-ul acesta l-am descoperit cu nişte prieteni dragi , iar dorinţa de a mă perfecţiona mi-a fost susţinută de o nouă persoană , ce am cunoscut-o de curînd , şi îi mulţumesc şi ei . 
Vremea nu e niciodată cooperantă cu fotografii
Nu camera e esența, ci persoana din spatele ei.

Nu faci o fotografie, o creezi!




Fotografia este arta de a fura timpului o firimitură de clipă.
Nu fotografiezi o imagine. Doar ceri, în tăcere, să o împrumuți.

Love is dead.

9 comentarii:

  1. Hey beeiibii, nebuna mea >:D<

    Citeam pagina aia despre tine şi mi-am dat seama că avem exact aceleaşi defecte [în afară de faza cu zgârcenia]; ironic, nu?

    Îmi place cum scrii. Poate un pic cam superficial, dar nu toţi facem asta odată, nu?
    Cât despre fotografii mi se pare foarte interesante, se vede că fiecare are un sentiment în spate, chiar dacă nu sunt cele mai bune.

    Sper să mai vorbim şi poate treci şi pe la blogul meu ;).

    RăspundețiȘtergere
  2. lol:| promovez campania : Aici nu se plagiaza?
    draga tu esti aia care plagiaza;;)
    asta cu photography era a lu' axy!:)
    si de cand inseamna fotografia cv pt tn
    sa.ti amintesc cum in clasa a5a faceai poze super nasoale cu corpul tau si cu fete dinalea de vai ce frumoasa sunt si akm gata esti o tipa care face poze artistice etc!
    si park nu.ti placea sa ai blog ca e plictisitor akm-artistic, viz, plagiat etc:-@
    vai doamne 8-|

    RăspundețiȘtergere
  3. Andreea nu stiu dc te-ai dat pe anonim ca sa spui ce nu iti convine . :))
    In fine, nu pot sa fac nimic daca tu crezi asta , si in plus nimeni nu sa nascut perfect mai ales in privinta pozelor. In cl. 5-a nici mie nu imi placeau , mai ales ca eram , cum se zice? incepatoare:)) P.S. M-am pus pe anonim pt ca nu eram acasa, stiu ca o sa comtezi si asta :D:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur sa vad ca iubesti fotografia; este un mod tare placut de a iti petrece timpul iar cu putin noroc poti creea si intiparii momente cu adevarat expresive.

    Cat despre anonimul cu plagiatura; inca nu trebuie sa va faceti griji pentru asta. Furati si invatati ; dar pana la urma creati ceva al vostru; - diferit. Altfel care ar mai fi rostul?

    RăspundețiȘtergere
  5. @Sayuuki: Mersi că ai trecut pe aici . Mai știi poate suntem surori despărțite la naștere =)) .

    RăspundețiȘtergere
  6. @nona: Mă bucur nespus că ai trecut pe aici și ai dreptate! . Mersi pentru sfat.

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim 3 la dispozitie. anoniima de mai sus care-i cu plagiatu ar trebui sa fie mai calma. tare curios sunt sa ii vad blogu. cat despre tine, Ema, capul sus!Din astia aiuriti mai gasesti. No stress!:*

    RăspundețiȘtergere