joi, 25 august 2011

10 lucruri ce le urăsc la mine

În primul rând urăsc faptul că sunt prea sensibilă.
În al doilea rând urâsc faptul  că nu pot avea încredere în mine.
În al treilea rând îmi urăsc caracterul. Urăsc faptul că îmi place să joc pe degete unele persoane.
În al patrulea rând urăsc faptul că mă pricep extrem de bine să stric totul.
În al cincilea rând urăsc faptul că nu îmi place să ascult de nimeni.
În al șaselea rând urăsc faptul că mă atașez prea repede de cineva. 
În al șaptelea rând urăsc faptul că sunt prea încăpățânată.
În al optulea rând urăsc faptul că fiecare prostioară mă face să mă simt jalnic.
În al nouălea rând  urăsc faptul că sunt atentă până la și cele mai mici amănunte.
Îar ultimul lucru pe care îl urăsc la mine este că nu pot uita , ierta , așa repede (sau deloc) , rănile făcute de cei la care nu mă așteptam.



2 comentarii:

  1. Eu urasc la mine faptul ca am prea multa incredere in oameni ...:-j .

    RăspundețiȘtergere
  2. @Miss Z: Te cred. Asta mai pățesc și eu ..:(Mersi pentru timpul acordat.:*

    RăspundețiȘtergere