duminică, 7 august 2011

Chemarea ...pompierilor

Ia ghiciți voi unde am mers eu cu clasa și cu domn diriginte camarad?Nu știți nu? Ce bine îmi pare ..Spre MAREA noastră uimire domn diriginte ne-a scos puțin din casă pe la orele când noi dormeam duși cei drept. Defapt nu el ne scosese ci pompierii :)) . Nu e ceea ce credeți..Complicată treaba..
Deyu and Irina n-au vrut poze:-w restu daaa. Fotograf: Domn diriginte.:))
 Ne arătau ei cu atâta pasiune și ne explicau ce trebuie noi să facem în caz de incendiu și etc .. iar noi dormeam ..Și pentru că ne ținuseră acolo degeaba(așa mi se părea mie) ne-a zis că mergem în mini-excursie până la Eminescu  acolo șa..Debea atunci ne-am trezit și noi  , mai ales că auzisem cuvântul :MOCA. Din păcate erau mai multe școli ... iar pe una dintr-o altă școală era să o bătem cu acordul bineînțeles al dirigintelui. Și ca deobicei am fost cei mai vorbăreți,energici și drăguuuți copii.Am vizitat un muzeu ceva,  am mai stat pe undeva și apoi pe o scenă . Domn diriginte la datorie ne-a făcut și niște poze stil facebook:)). 
Normal că nu au lipsit glumele și expresia deja faimoasă a dirgintelui :”Vă rog eu , mai încetul.”
Totul era fain până la întoarcere când Irina (:-w) mi-a dat cu un TUC în cap.(din greșeală cică) Atunci i-am jurat în fața dirigului că o bat.. Dar uitasem când am ieșit din mașină.:))
În continuare ne-am plimbaaaaaaaaaaaaat până eu (cel puțin ) am ajuns acasă promițând că nu mai ies din casă, dar peste jumătate de oră iar era pe drumuri...
O altă zi plină ce trebuie completată cu fotografii :
Așa bucuroasă înainte să știu ce mă așteaptă.:))

Pe scenă.. Foto făcută de Axy








Poză făcută de una dintre colege.:*




Și la sfârșit : O-B-O-S-I-T-Ă.

Love is dead.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu