vineri, 26 august 2011

În ultimele zile văd așa colorat . O paletă maaare de toate culorile , unde poți să îți alegi ce culoare vrei  pentru ați colora viața .Hmmm, culoarea potrivită , zic?Nu cred că m-am exprimat bine , defapt nu m-am exprimat deloc. Ceva nu sună bine.
Dar ce? Din câte știu , viața are o multitudine de culori ... Da.. și negru e la putere. Ca un pirat șef , sau ceva de genu . Și în acel pirat vezi , un suflet tânăr , frumos , plin de puritate , și îi ceri ajutorul..
Ce facii?!!! Da.. îi  ceri ajutorul , mare greșeală. El râde batjocoritor , îți dă un picior în burtă , și apoi te aruncă la rechini. Și tu râzi de prostimea ta. ”Cât de tont pot fi?” Până te îneci.
Dar câteodată și pasiunea (roșu) din sufletul tău , sfâșie hainele , și iese din corpul tău pentru a-ți conduce viața . Greu cu culorile astea . Viața ta ce culoare /culori are?

6 comentarii:

  1. Viata mea nu e tocmai roz,dar de obicei e mult soare ,deci predomina galben :)).
    Ce ar fii viata fara pic' de culoare ^^ ?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Viata mea e mov, mereu in schimbare. Imi place sa traiesc viata la maxim si uneori ating pragul de albastru. Nu imi doresc o viata roz.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Mandarinna:Cine dorește oare o viață roz?Hey ador asta la tine! Vom avea amândouă o viață maaacsimă.:)) :*

    RăspundețiȘtergere