luni, 29 august 2011

Să zicem?

Aș dori să lucrez în Infern, măcar o stagiune.
Ultimele zile au fost ca un infern . Prieteni falși , neîncredere , trădare ,suferință ,iad.
Încerc să îi muțumesc pe toți dar îmi iese de dos. 
Nu înțelegeți? Aceste lucruri mă vor transforma într-o viperă , dacă nu am început deja. 
Atâtea minciuni. Simt că îmi plesnește capul. 
Vreau să fiu din nou mică. Vreau să uit de tot. Vreau o familie iubitoare și cu brațele deschise ,cum aveam înainte și prietenii cu care mă jucam ”vațea scunselea”,fără ca niciunul să nu se supere , cum e acum .. 
Nu pot da timpul înapoi? Nu ,nu pot. 
Ah.. dacă mă gândesc m-ai bine , infernul ar fi o variantă bună . 
Pfff.. treziți-vă odată. 
Mulți dintre noi se schimbă și nu în bine!Mai aveți timp . 

4 comentarii:

  1. Pff,asa e lumea asta:cu lucruri bune si lucruri rele.Nu esti singura inconjurata de prieteni falsi si de oameni care in ultimul timp se gandesc cum sa te raneasca mai adanc,mai tare..Asa e lumea in care traim,si pe care ar trebui defapt sa o acceptam cu totii.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Giuliii : Mulțumesc că ai trecut .Da.. ar trebui ;;).

    RăspundețiȘtergere
  3. Suntem intr-o lume dura, insa nu trebuie sa ne lasam sufletul sa se manie din cauza unor asa zisi "prieteni"...stii vorba aia : "Fereste-ma Doamne de prieteni, ca de dusmani ma feresc singur" - de aici poti sa iti dai seama ca prin acelasi lucru am trecut mai toti astia sufletisti - pentru ca suntem luati de fraieri - sau doar ca asa sunt unele persoane - parsive si ipocrite.
    Important e sa stii ca nimeni nu are atatia prieteni cati crede el, pentru ca la o problema se cam retrag, si te trezesti singur! Eu ii numesc amici, vecini - si foarte putini - prieteni!
    Ai grija de tine si renunta la negativism! nu te ajuta cu nimic - mai bine fa-ti curatenie printre "prieteni" si iesi doar cu cei care te fac sa te simti bine in prezenta lor!
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am trecut si eu prin asta..Dar trebuie sa tii capul sus si sa mergi mai departe.
    Imi place foarte mult blogul tau, ma regasesc.O sa te urmaresc.
    Daca ai timp poti trece si tu pe la mine.

    RăspundețiȘtergere