sâmbătă, 27 august 2011

School.

După cum știți prea bine, peste cam vreo 2 săptămâni, va începe un nou an școlar. Cu bune, cu rele,  cu surprize, cu răsturnări de situație .Nu pot zice că sunt supărată că începe noul an școlar. Îmi voi revedea colegii. Ce e mai plăcut?  Vom râde întruna, ca în ceilalți ani.Din păcate, dușmanii noștri (temele) ne vor despărți, dar pentru puțin timp. 
Inima mi-e ca un purice . De data asta am emoții. Știu cum sună, dar anul ăsta e diferit . O simt. Sper însă să fie unul reușit. Ah, parcă mă și văd la poarta gigantă a școlii, tremurând. Nein. Nu-i bun. Incorect. Să spunem că nu am scris asta..Next. 
Defapt, cred că am emoții din cauză că, multe s-au schimbat, unii colegi au plecat, profesorii s-au schimbat, personalitățile celorlalți s-au modificat și ele.... Ehh. 
Cred că de acum e prea târziu, iar Coca-Cola își face efectul. Afectează psihicul, nu glumă.
Această postare probabil va merita un delete. 

3 comentarii:

  1. Aceasta postare nu v-a merita niciun delete :-l.
    Pentru ca ai dreptate cu ce scrie acolo.Cel putin eu ma regasesc in cuvintele tale <3

    RăspundețiȘtergere
  2. @Giuliii : Ți-am spus vreodată cât te urăsc?:)) Bineee. Mersi :X

    RăspundețiȘtergere
  3. trebuie sa dea ea repede reply .:-@

    RăspundețiȘtergere