luni, 22 august 2011

Smiles


Timpul este ca apa. Se scurge neștiind când.

                 De câteva zile mă gândesc la bucuria de a vedea zâmbetul unui nou născut , unui om în toată firea sau a unui bătrân . Vom vedea că pe parcursul acestor stadii ,timpul, ne schimbă radical .Până și zâmbetul de odinioară pălește .
Din zâmbetul gingaș și dulce al unui prunc, se transformă într-un zâmbet fals la unii, la alții unul îngrijorat și la alții sceptic. Din aceste zâmbete nesigure se transformă până la urmă într-un zâmbet îngreunat de atâția ani și chinuit. După cum putea vedea zâmbetele adevărate sunt atunci când suntem mici , când suntem copii, înainte de maturizare. Atunci pe chipul lor fără griji apare nestingherit un zâmbet vesel . Cu siguranță ceilalți vor fi puțin invidioși pe acel zâmbet perfect.
De ce să fie invidioși ? De puriatea lui. Acum cine n-ar da orice pentru un zâmbet perfect? Nimeni nu a știut sa îl aprecieze la momentul potrivit și acum.. degeaba .Chiar și timpul e invidios. De aceea el trece și își lasă urmele pe chipul și zâmbetul tău. Și totuși el este supărat că el este cel ce fură zâmbetele , și își blestemă soarta.
De la atâtea griji zâmbetul , cu încetul încetul dispare.Dispare subit , de parcă nu ar fi existat .Și debea atunci te gândesti :”La ce mi-a fost mintea? Am fost orbit .”
De accea timpul ne este ca un drog . Vrem sa treacă cât mai repede dar nu ne gândim la consecințe și la faptul că poate noi suntem ca un drog pentru el.Vrem mai mult , mai mult . Să fim cei mai tari și cei mai mari , ne facem griji ca proștii și, când te trezești , ceva dispare.
Dar din multele explicații pe care le-am dat , ceva lipsește. Poate o fărâmă de ficțiune . Cine știe?!Voi lăsa timpul să decidă.

4 comentarii:

  1. Mmm...De multe ori ne dorim să mai treacă încă un pic - încă un pic, și ne trezim ca au trecut câteva picuri mari, și am trecut prin viață mereu așteptând o zi mai buna. Recunosc că mă încadrez în această categorie, și mă lupt din răsputeri să mă schimb, și să conștientizez că „viața nu înseamnă să aștepți să treacă furtunile, ci să înveți să dansezi în ploaie!”

    RăspundețiȘtergere
  2. de acord cu ce ai scris tu acolo ! însă sinceră să fiu..pentru mine zâmbetul e că un medicament în momentele grele.chiar dacă uneori zâmbesc pentru alţii,pentru fericirea lor,mă gândesc că la un moment dat va veni timpul să zâmbesc şi pentru mine..doar că e şi o vorbă :Roata este rotundă şi întotdeauna se întoarce :).

    RăspundețiȘtergere
  3. @Pascu Adrian:Frumos din partea ta că ai trecut pe aici și mai ales că ai lăsat un comentariu așa deosebit.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Giuliii: Hmm mai știi ? Poate roata aceea se va sparge de niște stânci .Îți mulțumesc și ție că ai trecut pe aici .:*

    RăspundețiȘtergere