miercuri, 12 octombrie 2011

Tu ce poți demonstra?

Ca deobicei, suntem obișnuiți cu ploile toamnei.
Ploaie rece , ploaie ce ai așteptat-o tot anul ,însă când vine nu o mai vrei ..
Tot timpul se întâmplă așa ..Ești un escroc ,un nesimțit!
Ahh ..totuși...nu mă bagi în seamă .Nu mă bagi în seamă pentru că știi că am dreptate.
Te înțeleg , ești drogat de prea multe bazaconii. 
Pun pariu că acum asculți niște muzică și fiindcă te plictisești ai vrut să vezi ce am mai scris. Ești sictirit . Sătul de școală/muncă și vrei un momento calmo .
Acum auzi stropii de ploaie ce se sparg în mii de cubulețe magice dar  pentru niște bestii ca noi  înseamnă doar frig .
 Însă simți cum ți se dezvoltă corpul ,simți cum ești într-un mediu iubitor , simți puterea alchimiei și mai simți și vocile calde a celor ce țin la tine . 
Toate astea însă te împing cu un picior în groapă și te obosesc .
Poți doar să taci și să ții totul în tine până vei avea puterea să înfrunți .
Să te văd curajosule, demonstrează-mi, că ești tare! Demonstrează-mi !

4 comentarii:

  1. Umm, nu-i greu. La mine-acasa nu ploua totusi. Dar, pe de alta parte, stiu sa scriu programe in limbaj C++, invat Java, stiu sa dau "scheme" pe BMX, am facut sporturi extreme, fac sporturi extreme, si stiu sa ma laud.

    P.S.: I'm just THAT motherfuckin' awesome. Deal with it >.> .

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place apa... desi oceanul ca si maretie ma ingrozeste. Dar tu aici imi vorbesti de ploi...
    Asa nu imi este greu sa fiu curajos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oceanul este extrem de frumos, chiar dacă e periculos.... Fiecare cu fobiile sale.

      Ștergere