duminică, 8 ianuarie 2012

Perle "Viața cu Louie"

Câteva perle de la renumitul desen " Viața cu Louie" :

1.Louie e la fel de american ca și cartofii franțuzești !
2.Dacă nu reușești de prima dată..Renunță!

3.Louie:Oricine ar fi jos să se ferească! Vin jos!
Tommy:Daaaa!Și are o pompă în mână.
Louie:Da.Mersi.Dacă era de toaletă cred că se speria.

4.Tommy: Ce-i aia?
Louie:Limba!
Tommy:Limba?!

5.-Cât costă bradul ăsta fără crengi?
-E un brad de 35 $
-Ceee?!!!?? Să vii să îl împodobești pentru noi? Îți ofer 3$.
-Dumnezeule, nu e tatăl nostru legitim!

6.Laura fii cu ochii pe fratele tău; nu-l lăsa să arunce casa în aer!!!!

7.Andy:E ger afara ... Aș vrea să le scot afară pe rudele mamei voastre !

8.Andy:Probabil a obținut o asigurare de 100.000$ la moartea moșului.

9.Louie:Dacă nu găsesc ceva tata a zis că Moșu îmi cumpără antigel pentru rembler.

10.Andy: A mers destul de bine, copiii cred că sunt chiar Moș Crăciun!
Un copil: Auziți domnule Anderson, nu ne mai cântați un colind?
Andy: Răsfățatul!

11.Andy:Exact ce ne trebuia, altă gură de hrănit.Siguuur ! de ce nu invităm tot cartierul ?Am putea face cu rândul la golirea frigiderului

12.Andy : HAI ODATĂ! DĂI BICE! AM ÎNGHEȚAT NAIBII AICI!!

13.LOUIE:Tatăăăăă, parcă erai prea slab să fii Moș Crăciun!
ANDY:te-am auzit !

14.-Andy,de ce nu spui rugăciunea?
-Bine,să vedem.....Dacă asculți barosane, îți mulțumim pentru masă și îți mulțumim că ne-ai unit familia..cam asta e.
-Vai, ai fost foarte drăguț Andy.
-Nu mă refeream la tine!

15.Nooapte liniștită, un tip avea 11 copii.Nooapte sfântă, oare mi-o fi văzut cutiile?Totu-i calm, da mamei i-ar plăcea, totul strălucește, a na ni nanana.

16.Andy:În a 12-a zi de Crăciun iubita mea mi-a trimis 12 dureri infernale de cap, 11 copii care urlau, 10 ore de muncă, tralala, 9 vecini care mă hărțuiesc, 8 câini care lătrau, 7 treburi casniice, 6 reparații necesare, 5 aani până la pensie, 4 note de plată, 3 rate lunare!

17.Polițistul : Coboară de pe scară cu mâinile sus !
Andy: Și mă rog cum ai vrea să fac asta ?
Loui:O să fie amuzant !
Andy :AAAAA
Louie:Tată ai pățit ceva?
Andy: GLUMEȘTI.... pe vremuri săream din avion fără parașută..

18.Andy:Ești sigur că e mașina mea?
Un copil:Recunosc vechitura aia de rembler dintr-o mie.

19.Andy:Sper să fie mulțumit. Sania ma costat 12 dolari .N-o să mai mâncăm o lună!! Dar când o să coboare de pe deal poate o să lovească o caprioară ca să avem ce găti. Numai așa ar merita cheltuiala. "UUuaaau!" Ar fi bine să-ți placă! Am amanetat casa a 2-a oară ca să ți-o cumpăr și nici nu suntem proprietari.

20.Andy:Al naibii copil, le știe pe toate, să vezi cum va fi când va deveni soacră, se vede de pe acum...

21.Andy:De ce schiopătezi? Te-a lovit un bulgăre în ureche?

22.Aura: Se pare că am o pâiniță în cuptor ...
Andy: Păi scoate-o afară, cred că s-a făcut pesmet ! ! !

23.Laura : Louie ! Ce faci ?!
Louie : Mă scurg .

24.Andy:CEEE???SAABOOOTAAAJJJ!!AM DORMIT ÎN POST!!

25.Andy:De ce nu mi-ai cerut ceasu și mi l-ai luat?
Louie:Dacă ți-l ceream, mi-l dădeai?
Andy:Nuuuu!!!!

26.Louie:Ce altceva mai ascundeți de mine?
Aura: A untul!!

2 comentarii: