sâmbătă, 7 iulie 2012

Eve (volumul 1) de Anna Carey

Coperta e frumoasă, însă cea
 din volumul 2 e și mai și.
Am stat toată noaptea și am citit Eve scrisă de Anna Carey. Cartea se concentrează pe un virus mortal (molima) ce distruge omenirea (prin 2032). De aici situația se dezvoltă și surprinde povestea unei tinere orfane, Eve, care descoperă lucrurile murdare ce urmau să se întâmple cu ea și cu prietenele ei după terminarea Școlii. Reușește să evadeze și de aici povestea continuă. Eram cu sufletul la gură și chiar am lăcrimat la unele pasaje. La un moment dat  speram ca această poveste să se termine cu bine.
Vise. Când am închis nervoasă cartea și dându-mi seama că s-a terminat aiurea (pentru mine, cel puțin) îmi dorisem să nu o fi început. Povestea era așa de tristă și așa de.....încât chiar credeam că se termină la altfel...
Îmi doresc să apară și alt volum ( a apărut :>) ) care să schimbe într-un fel, miraculos, sfârșitul!
E o carte foarte frumoasă și merită chiar dacă sfârșitul e așa cum e. Aici nu mă refer la faptul că e alcătuit greșit sau ceva de genu... ci pur și simplu e prea trist!
Până la urma urmei e o carte, nu ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu