sâmbătă, 7 iulie 2012

Fiiiilmee

Pe cine am apucat, l-am secat cu filmele meleee. Ce-mi place. Mereu am fost obsedată de filme. Mai jos este o listă cu ultimele filme văzute și care mi-au plăcut:
-Domino ( Harvey)
-Secret window 
-Half Light
-1408 (l-am văzut mai de mult și m-am bucurat că l-a dat într-una dintre  zile la TV)
-Bag of Bones
-The Crow
-The Raven (2012)
-The Craft (1996)
-The Hunger Games
-Leon
-DareDevil
-House of Wax
-John Carter 
-Centurion (2010)
-War horse
   Acestea sunt filmele care le-am văzut în ultima săptămână și jumătate. Multe dintre ele le mai văzusem de câteva ori . 
            Știu, știu că această postare se referă NUMAI la filme, dar voi posta și ultimele seriale pe care le vizionez:
-Pretty Little Liars
-The Client List
-The Secret Circle
-Game of Thrones
-Dr. House
-Grimm (terminat)
-American Horror Story
-Sherlock
-Spartacus (nu vreau sa trec la sez.2 știind că Andy nu mai joacă acel rol :-l)










       Cam multe, nu?:))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu