vineri, 24 august 2012

C.

Aseară, uitându-mă pe youtube la un videoclip cu cele mai dureroase morți din filme, am dat și peste moartea unei tipe dintr-un anime. 


Astăzi mi-am făcut timp și am căutat acel anime, auzind numai lucruri bune despre el.Chiar mainainte am terminat de văzut primul episod. Concluzia? Din primele cuvinte, și din numele episoadelor se vede că este un anime foarte trist, însă cu o poveste extraordinară. După, am văzut noi practici de agățat pe care personajul principal masculin le realiza în școală, amuzându-se și el de cele mai multe ori..
Alt lucru ce mi-a plăcut în primul episod a fost tipa care a bătut măr doi motocicliști în curtea școlii.
Multe lucruri mi-au atras atenția și mi-au atins curiozitatea încă din primul episod. Cu siguranță mă voi uita și vă voi mai povesti dacă merită sau nu urmărit ( din punctul meu de vedere, t-r-e-b-u-i-e). 
Și acum ar fi cazul să vă dezvălui și numele, nu?
Animele cu numele Clannad, având doar 24 de episoade este adăugat din clipa asta la preferate. Își va menține poziția?
P.S. După Clannad este și Clannad:After Story. Știu însă din păcate că amândouă se termină urât.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu