sâmbătă, 11 august 2012

Deseneee!

În seara asta, fiindu-mi dor de copilărie am dat  peste niște gif-uri în care apăreau desenele mele favorite. În ele mi-am văzut bucuria și le-am sorbit cu o plăcere inemaginabilă.. Le voi păstra mereu, arătându-le verilor mei și poate și copiilor mei.
Sper să vă placă!

Fetițele Powerpuff.. :x
Scooby 


Buttercup ce rea ești! :))
E drăguț și când bea apă..

Primul anime.





Buga!BUUUUGA!
Muhahahaaaa!

Dedeee ești varză!
=))))))!



Brânzăăăă!
Regele Shaman. 
Nu am putut rezista!
 ( Obsedată de aproape 15 ani!:)) )

2 comentarii:

  1. Pisica Pikachu e absolut adorabilicioasa! :o3
    Iar restul...geniale! :]] Mi-e dor de zilele cand stateam mereu si ma uitam la astfel de desene animate. :-<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :o3 Mă bucur că îți plac...
      Ce timpuri!..

      Ștergere