vineri, 28 septembrie 2012

Leapșă 3 în 1

Astăzi am dat peste niște leapșe drăguțe.. Cam astea sunt:
1. Eşti împăcat(ă) cu propria persoană?
Deobicei și în mare parte da, însă mai am unele momente când mă urăsc din plin.
2. Ai dori să schimbi ceva la tine? Ce anume?
Hmm.., să zicem că da.
3. Numeşte trei lucruri/obiceiuri de care nu ai nevoie în viaţă.
Calendarul, Facebook-ul, și monezile de 1 ban :))).
4. Ce părere ai despre fenomenele paranormale?
Nu prea știu ce să zic...
5. Ce ţi-ai propus pentru viitor?
Multe dar nu prea sunt convinsă că le voi reuși pe toate.
6. Cum trebuie să fie partenerul ideal?
Nu prea am o imagine clară.
7. Ce ai prefera: să fii bogat(ă) şi cu probleme de sănătate sau sănătos/sănătoasă şi sărac(ă) ?
Săracă și sănătoasă. 
8. Eşti genul de persoană care apelează la ajutor din partea celorlalţi sau preferi să duci tu totul până la capăt, fără a cere ajutor?
Singură e cel mai bine.
9. Unde te vezi peste 10 ani?
În alt oraș, cu o carieră și poate și cu o familie.
10. Care a fost cea mai frumoasă perioadă/ cel mai frumos moment din viaţa ta? De ce?
Copilăria. Singura grijă era să știi cum să te joci. 
11. Ţi-ai dori altă viaţă decât aceasta?
Uneori.

1. Care e cea mai îndepărtată locație unde ai călătorit?
Germania-Munchen.
2. Ești mulțumit/ă cu traiul tău?
Hmm...
3. Asculți muzică pe fundal când trebuie să înveți?
Uneori da.
4. Care este cartea de care nu te-ai despărți niciodată?
Am prea multe preferate...Interviu cu un vampir, Contele de Monte Cristo și Al șaselea simț sunt doar câteva.
5. Iti amintesti visele din timpul noptii?
Câteodată da, dar nu în totalitate.
6. McDonalds sau KFC?
McDonalds, chiar dacă nu prea frecventez nici una în mod special. 
7. Care este cea mai recentă amintire amuzantă a ta?
Când am început să merg cu o prietenă pe holurile școlii "Like a boss!" și am râs cu lacrimi. Chiar azi s-a întâmplat. ^^
8. Ce te-a făcut ultima oara să plângi?
Am lăcrimat la un film și la faptul că actorul principal a murit de cancer.
9. Ai crește 10 pisici/câini în casă?
Cam foarte multe! Nu.
10. Cum ai descrie viața într-un singur cuvânt?
Surprinzătoare..?


1. Care este numărul tău preferat ?
7 sau 17(ziua mea de naștere).
Și eu ! 
2. Crezi în vampiri, vrăjitoare/vrăjitori, licantropi sau/și alte ființe supranaturale?
Aș putea zice că nu, însă cred că au existat demult.
3. La mare sau la munte ?
Munteeeee.
4. Dintre doi băieți respectiv două fete superbi/superbe, unul/una de partea răului altul/alta de partea binelui pe care l-ai/ai alege/alege-o? Fi sincer/ă.
Hmm, chiar dacă m-ar atrage răul atât de mult ca binele, nu aș fi sigură pe cine să aleg.
5. Poți să mergi în vacanță oriunde în lume. Unde alegi să mergi?
New York, Tokyo, Miami, Sydney, Hawaii,Helsinki, Viena, Londra, Vatican, Paris și Brașov (ar mai fi câteva, dar sunt destule).
6. Care este perioada istorică preferată și de ce?
Perioada medievală mă atrage foarte mult și mereu îmi place să studiez ceva nou despre această epocă.
7. Care era desenul animat preferat de voi când erați mici?
Viata cu Louie, Power Puff Girls, Cățelul Curaj, Eu sunt nevăstuica!, Prințesa Sissi, Țestoasele Ninja, Diabolik, etc, etc. Vremuri frumoase.
8. Care este sportul vostru preferat?
Volei, fotbal, badminton și înnotul.
9. Melodia ta favorită:
De la foarte mult în sus... Una dintre ele este Blue- Breathe Easy.^^
11. Zi un lucru pe care ai vrut să îl faci mereu, dar nu ai apucat, nu ai avut timp sau era ilegal.
Vreau să sar cu parașuta, să îmi fac un mic tatuaj, să învâț să mă scufund și să merg pe motocicletă/mașină

Aleuia! end. Cine vrea poate să le încerce! Enjoy.

2 comentarii:

  1. Un articol foarte frumos ! Felicitari si bafta in continuare cu site-ul !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult! Mă bucur că îți face plăcere să citești acest site.

      Ștergere