sâmbătă, 22 septembrie 2012

Tooamna^^ 2012

“Winter is an etching, spring a watercolor, summer an oil painting and autumn a mosaic of them all” – Stanley Horowitz
După cum știți, a venit toamna și odată cu ea a mai început un an școlar.. Prima săptămână a decurs binișor.. defapt puțin cam greu, poate din cauză că mulți profesori s-au schimbat, am alți colegi și materia e foarte grea însă să nu uităm de orarul încărcat. 
Însă toate lucrurile astea au și o parte bună. Pe lângă faptul că am cunoscut persoane noi, am legat legături puternice, am revăzut veeechi prieteni și am petrecut mai mult timp cu familia, mai sunt și motivele de mai jos.

De ce mai iubesc toamna?
Din cauza covorului multicolor alcătuit din mii de frunze.
Din cauza zgomotului frunzelor ce se sfărămițează din cauza pașilor tăi.
Din cauza ploilor reci și melancolice ce îți trezesc simțurile.
Din cauza Haloween-ului și a provocării sale.
Din cauză că putem îmbrăca plovere pufoase, de diferite culori și călduroase.
Din cauză că purtăm cizme, botine, etc
Din cauză că bem ciocolată caldă.
Din cauza luminii, ce se vede cel mai frumos și cel mai dulce în acest anotimp.
Din cauza fructelor delicioase ce îți lasă gura apă.
Din cauză că încă iarna nu a sosit.
Din cauză că vom purta șosete pufoase.
Și din cauză că simțim boare line de tot felul de parfumuri tomnatice. 

În continuare vă las în compania unei melodii:
O toamnă plăcută vă urez! 

Un comentariu: