vineri, 30 noiembrie 2012

România, te iubesc!

Sfinxul-Bucegi

Piatra Craiului




Piatra Craiului
Eu iubesc România! Îmi iubesc țara! Țara noastră e una dintre cele mai frumoase țări ce există pe acest pământ. Are un relief variat, plin de frumuseți ce îți încântă privirea (păcat că nu sunt conservate).  
Peisaj.
Oamenii din ziua de azi urăsc România mai mult din cauza conducătorilor și acelor oameni ce vor neapărat ca țara noastră să dispară. 
Transfăgărășan
Dragii mei, de ce trebuie ca străinii să vadă lucrurile frumoase din țara noastră? Suntem chiori, sau ce? Îmi apăr țara pentru că mie, personal, acest pământ pur nu mi-a făcut nimic! Doar unele persoane, imbecile (scuzați pentru adresare)  ce există în țara asta și o strică (jafuri, violuri, crime și altele, nu-i necesar să continui). Noi, ceilalți, putem construi acea Românie de care avem nevoie!
Emisiunea ”Top Gear” a lăudat Transfăgărășanul și, chiar pe Ceaușescu pentru gusturile sale dar și pentru mașinile sale de epocă. Să fii român și să auzi dintr-o dată, fără vreo legătură numele lui Ceaușescu? 
Piatra Craiului
Sau un alt exemplu, într-o zi uitându-mă la TV, am dat peste o emisiune despe salvarea urșilor. Mare surprindere a fost când am auzit 2 persoane ce vorbeau mai încet în română, crezând că nu sunt ascultați. Până la sfârșitul emisiunii am auzit multe fraze în română și am fost surprins plăcută când am văzut că cei ce apărau urșii erau defapt români. Acele persoane aveau nevoie doar de un producător, și după multă muncă, visul lor era împlinit.
  Dacă am fi mai buni, mai iubitori și mai patrioți am putea ridica încet, încet România. Până la urmă AICI ne-am născut și nicăieri nu va fi la fel. 
   Îl avem pe Dracula, Nadia Comăneci, Gheorghe Hagi, Ilie Năstase, Mihai Eminescu, George Enescu și sute de alte nume ce cuceresc celelalte țări.
        Nu uitați! Nicio țară nu este perfectă!





Un mic filmuleț:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu