duminică, 23 decembrie 2012

Cadouri de Crăciun

Astăzi m-am plimbat prin tot orașul pentru a găsi niște cadouri frumoase dar la prețuri acceptabile. După 2 ore nu găsisem nimic...
Eram destul de supărată. Știam că familia și cunoștiințele mele merită ceva frumos
Dintr-o dată mi-a venit o idee. Am mers în Carrefour și am cumpărat câteva căni transparente. M-am gândit să le colorez cu tempera și să desenez ceva specific Crăciunului.
Am renunțat repede la ideea desenatului, pentru că tuburile mele de tempera erau uscate, nu aveam loc pe cană și nici as nu sunt la desenat. 
Deci, m-am rezumat doar la a scrie un simplu: ”Crăciun fericit!”
La ce viteză și stres aveam, a ieșit destul de bine și m-am bucurat că am putut face un cadou frumos, creativ și făcut de mine.
Nu cred că ar trebui spălate, pentru că s-ar duce tempera (ar fi mai mult de decor).
Am lăsat torțile cănilor necolorate..Voi puteți încerca să le colorați dacă vi se par mai frumoase.
Una dintre căni
Culorile Tempera
Interior

La început


Amândouă 



Crăciun fericit!



Scris cu tempera-bleu



Am adăugat niște puncte verzi, făcute cu degetele 



”Ninge” cu diverse culori
La final. 
Mai mult mi-a luat să scriu ”Crăciun fericit”. Este destul de greu să scrii cu pensonul...Însă sunt încântată de rezultat! 
Voi ce cadouri luați/ faceți celor dragi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu