duminică, 30 decembrie 2012

Ceva


"Că pentru a supravieţui nu am nevoie de focul lui Gale, învăpăiat de furie şi de ura. Sunt plină de foc eu însămi. Ceea ce îmi trebuie e păpădia primăvăratică. Strălucirea gălbuie care înseamnă renaştere în loc de distrugere. Promisiunea că viaţa poate merge înainte, indiferent cât de mult ai pierdut. Că poate fi din nou bine. Şi numai Peeta îmi poate da asta.
Aşa că, după accea, când el şopteşte:
-Mă iubești. Adevărat sau nu?
Eu îi răspund.
-Adevărat."  -Jocurile Foamei


"You know that place between sleep and awake, the place where you can still remember dreaming? That's where I will always love you, that's where I will be waiting". 
"Never say goodbye, because saying goodbye means going away and going away means forgetting.." 


-          Am pierdut.
-          Tu nu pierzi niciodată.
-          Pe mine. M-am pierdut pe mine.

Life starts all over again when it gets crisp in the fall.”-F. Scott Fitzgerald (The Great Gatsby)


2 comentarii: