sâmbătă, 22 decembrie 2012

ea.

Mereu îi place să manipuleze oamenii. Mereu e acel gen de persoană care vrea totul, dar nu dă nimic. Mereu așteaptă să își ceară altu scuze, ea? Doamne, ferește să recunoască că a greșit. În privirea ei se citește acea răutate malefică care profită de orice. Mersul ei sucește mințile, vorba ei ascuțită îți taie gândurile. O urăsc. O urăsc așa de mult, și nici nu își dă seama..
Însă nu pot renunța la ea. Pot spune că ma călăuzit, pentru puțin timp cei drept, însă ma ajutat. Oricât aș urâ-o, tot aș iubi-o. De ce nu pot renunța la ea? Mi-a mâncat zilele cu figurile ei de divă. 
Ce pot să fac? Totuși înseamnă prea mult pentru mine...
...și când te trezești dimineață uiți iar de ea, câzând în acea negură a neștiinței .
Dar ea e acolo, pândește și așteaptă momentul oportun să atace, așa că ar trebui să fim atenți la ce mișună pe lângă noi și să o așteptăm la rândul nostru cu un zâmbet diabolic, spunând: ”Am fost mai deștept decât tine.” 

6 comentarii:

  1. Razbunarea e dulce pentru o secunda si amara pentru o viata intreaga. Am facut asta o data. M-am certat cu cea mai buna prietena si nu am vorbit 6 luni. Ne-am intalnit intr-o zi si... nu stiu cum s-a intamplat, am iesit iarasi. De parca nici nu ne-am fi certat. Am vorbit si ras despre cat de fraiere am fost ca am renuntat la prietenia noastra pentru atata timp.
    Faptul ca o iubesti inca... faptul ca nu poti sa renunti, mie mi se pare ca se poate rezolva.
    Nu comunicare. A sta intinsa pe jos si a admira cerul in liniste. Apoi vorbe, apoi lacrimi si adevaruri. Cuvinte iesite la iveala, rani cusute.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am simțit nevoia să scriu, să îmi descarc toate sentimentele și să uit de tot...
      Acele rânduri descriu un membru al familiei pentru care aveam și am o repulsie, aș putea zice.. Poate ar fi fost mai ușor dacă era vorba de un prieten/ă... Cine știe?
      Mulțumesc mult pentru comentariul tău și să nu te mai cerți cu prietena ta, daaa?:-w :))))

      Ștergere
  2. Eh, nici nu ne-am certat. E vorba de diferentele dintre noi. Intotdeauna apare ceva mai mult sau mai putin placut. Life, fuckin' life...

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesanta postarea..imi aminteste de mine in unele momente=]..doar ca eu am ajuns in faza in care cu greu mai pot avea incredere in cineva..am trecut printre atatea "prietenii" precum spunea Myuuki..doar ca la final am ajuns..sa fiu eu cea "tradata", abandonata...etc..probabil intelegi..
    Am avut momente de incertitudine privitor la toti cei care ma inconjoara..am ajuns sa nu stiu ce vreau..sa mai am incredere?..nu vreau sa ma las purtata de val..gen "vaiiii da dragaaaa o sa fim alaturi pana in vecii vecilor da da o sa facem totul impreuna "siiiiigurrr....m`am saturat de atata lume prefacuta ..condusa doar de dorinta de afirmare..popularitate..chestii moderne..si d`astea;\.
    Eiii. ce comm am facut si eu .;\ scuze daca a deranjat cumva.-.-.
    Imi plac mult postarile tale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne, ferește. Cum să deranjezi? :-w
      Mulțumesc foarte mult pentru comentariul tău, dar și pentru că ai trecut! ^^

      Ștergere