sâmbătă, 22 decembrie 2012

Întrebări stupidee!

1.Ai ajuns? -Nu, asta-i o hologramă! Sau mai bine, o fantomă!
2.Te-ai lovit rău? - Nu.., m-am lovit bine!
3.Dormi/eai?- Nuuu, pur și simplu era să mor..noroc de tine.
4.Te-ai tuns? -Nu, a început să îmi crească invers! Drăguț, nu?
5.<cazi pe scări> Ai căzut? -Nuuu, scările erau cam singure și m-am găndit să le îmbrățișez.
6.Sincer? -Nu, minte-mă, te rog!
7.<sună telefonul fix> Ce faci, ești acasă? -Nu, sunt la un circ de pe Marte!
8.<când cineva te vede plângând> Plângi? -Nu, transpir prin ochi! 
9.Mai trăiești? -Nu. Sunt mort/ă de 3 zile și sunt în putrefacție...
10.<suni pe cineva, nu-ţi răspunde şi după aia te sună înapoi>"M-ai sunat?"-Nu eu, am viruși extratereştri pe telefon şi sună de nebuni numere din agendă.


Mi se mai întâmplă și mie dar deobicei îmi dau seama de greșeală și încerc să nu o mai repet...
Alte sugestii de întrebări mai aveți?

3 comentarii:

  1. Deci alea cu "ai ajuns?" si "esti acasa? - pentru telefonul fix" ma exaspereaza. Maicamea le folosea in prostie pe amandoua acum cativa ani pana am facut o criza. Nu, femeie, nu sunt acasa, mi-am luat telefonul fix cu mine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suntem pe o planetă paralelă unde întrebările astea au un sens ascuns :> :)) Oricum, ce știm noi? Nu suntem la modă ca alții! =)))

      Ștergere
  2. Aww. pe mine ma doboara cele de genul >sunt suparata in mod evident incerc sa ma retrag din peisaj, sau mai ca plang etc< cand coooolo se trezeste cate unu/una da, ce draga unde pleci? sau ceee te`ai suparat?, ori acum te`ai suparaaaaaat? hm sau fac chestii de genul blablabla uite`o si pe asta morocanoasa si pe un ton de`ala stupid. Nuuuuu doar pretind ca sunt suparata ca doar am 100 de vieti sau 9 tone de timp pentru fiecare moment d`asta -.-" ma supar doar ca sa ma primeasca la circ..-.-

    RăspundețiȘtergere