sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Dragul meu..

  "Dragul meu....

           Dragul meu cititor, mulțumesc că țe-ai făcut timp să mă citești. Știu sincer că ochii ți-s obosiți iar puterile te lasă. Știu că n-ai chef la ora asta târzie să citești prostiile înșiruite pe ecranul luminos. Și uite că citești. Ai citit până aici și nu știi dacă vei vrea să continui. Vreau doar să-mi rescriu gândurile drogate care, pierdute caută alinare. 
            E dureros. E dureros să-ți știi toate momentele intime și lucrurile ascunse adânc în suflet invadate rușinos de niște ... păsări fără adăpost și speriate, metaforic vorbind.
           Știu că vei fi departe atunci când, veștejită, voi cădea ușor ca o pană pe pământul sângeriu.Vei fi așa departe...încât nici păsările călătoare nu te vor ajunge. Îți vor pierde urma. Vei fugi așa de repede, încât nici gându-mi visător nu te va ajunge. Mirosul tău piperat se va răsfrânge printre trandafiri pleoștiți iar eu nu te voi mai simți.
            Nu mă vei ajuta iar eu, știind asta mă voi prăbuși de neputință. Voi îngâna, moartă de dorință, versurile tale. Dacă tu nu poți, măcar ele să-mi țină de cald!
           Dragă tu, cititorule, nu judeca aspru aceste gânduri. Să știi că ele vor ajunge cândva la destinatar și atunci te voi căuta. Dar, între timp, ajută-mă cu gândul! Fă-mă mai puternică și nu vei regreta.
            Să știi că te voi auzi mereu.
            Dar Degeaba!
            Degeaba am visat și degeaba m-am luptat.


                                                                           Cu drag...
                                                                                    oricine am fost eu
                                                                                        în veșnicie..."
             

4 comentarii:

  1. Uf..ce frumos spus...profund.."oricine am fost eu in vesnicie" as putea spune o definitie generala a omului..ca tot aveam eu intrebari fara raspuns..
    Frumoasa postare ^.^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult și mă bucur că ți-a plăcut. :o3

      Ștergere
  2. De acord cu Saky...Si eu scriam compuneri de genul acesta si sa sti ca a ta mi se pare melancolica si sufletista!
    Intr-un cuvant:FRUMOASA

    RăspundețiȘtergere