sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Jocuri vechi

Înainte erau niște jocuri foarte frumoase pentru calculator..
Unele mă făceau să stau ore întregi jucându-le și descoperind noi tehnici.
 Voi le mai știți?
-Jazz Jackrabbit
                                               -Battle City                                                      
-Capitan Claw
-Volfied
-Tarzan
-Bonkheads
-Broaștele Ninja
-Elastomania
-Zeliard
-Loom
-Hercules
-Pacman
-Indiana Jones
-Duck Hunt
-Islander
-Warcraft
-Mario
-Max Payne
-Lotus
-GTA
-Supaplex
-Bomberman
-Counter-Strike
-Starcraft
-Tetris
-Sam and Max




   Ce mai aveți de adăugat? 

2 comentarii:

  1. Awaleu Hercules =)) pai ala de nu l`am jucat si rasjucat.=))a fost super8-> ohhh ce amintiri frumoase..pai de iepurii aia verzui..ce sa zic..imi amintesc..de o prietena..-.- care s`a dovedit a fi ..cu multe fetze..asta..este -.-.il jucam impreuna..
    Oricum Hercules :)) o sa ramana viu in amintirile mele;3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hercules și Capitan Claw sunt preferatele mele. Le adooor.

      Ștergere