miercuri, 20 martie 2013

My happy family

Cupluri îndrăgostite, la fiecare pas, strângându-se tare în brațe, sărutându-se și jurând iubire eternă celeilalte jumătăți. Dar poate fi asta doar o fațadă? Poate fi ceva doar de ochii lumii care, vrăjiți de așa zisă iubire, să spună: ”Vaai, da ce frumoși sunteți. Veți fi fericiți mult timp împreună.” Atunci, porumbeii cred spusele altora și uită că inima dictează creierul ( de multe ori). Uite așa trec anii, cei 2 vor forma o familie, vor avea copii, și, dintr-o dată, după câțiva ani frumoși și liniștiți.... divorț. Mulți ajung să nu se mai suporte, să ceară copiii, casele, bunuri și, astfel, rănind inimele rudelor, mai ales al micilor și nevinovaților copii se dușmănesc până la epuizare.
Mulți dintre copii cresc cu lipsuri mintale, mama/tatăl vitreg fiind ca un dușman pentru ei și neînțelegând de ce mami și tati  nu mai locuiesc în acceași casă, de ce nu se mai culcă în accelași pat sau de ce cei 2 nu se mai sărută cum o făceau până acum.Copii simt multe și suferă.
 Crescând într-o situație asemănătoare niciodată nu am știut cum e să stai într-o casă cu amândoi părinții și nici cum ar trebui să mă comport. Vreau ca pe viitor să nu fac greșeli ce îi vor afecta pe ai mei, vrând să corectez greșeala făcută de familia mea. 
Și totuși... există familia perfectă? Sau fiecare are secrete ascunse, se iubesc doar de ochii lumii sau pentru copii?

2 comentarii:

  1. Mă deprimă ce-ai scris tu aici.
    Vreau să trăiesc cu gândul că o să am o familie fericită și perfectă. Bitch. Nu mi-l ruina. :]]

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da nu am zis că nu vei avea, vacooo.
      Am zis doar că unii sunt prea proști pentru că le trece iubirea prin față și alții pentru că se prefac fericiți.
      La cum te cunosc eu pe tine, o să-mi fie milă de umilu tău soț, dar știu sigur că vei avea o familie frumoasă cu un Dantes acolo șa. :)))))

      Ștergere