luni, 1 aprilie 2013

Ei doi.

Înainte, fiecare zi mi se părea plictisitoare, pierdută și..goală. Bunica nu m-a lăsat niciodată să-mi iau animăluțe de casă pe motiv că le chinui la bloc, și îi dau dreptate. Totuși, te simți aiurea când X și Y ies afară cu căinii și când vezi că până și mama ta are o pisică.
1.Într-o zi mi-am luat inima în dinți și niște bani strânși de ceva timp și mi-am zis: ”Îmi voi lua un animăluț drăguț, iubitor, rezistent și, cel mai important, al meu.” Am intrat într-un petshop și am văzut un pui de broscuță ce tot dădea cu capul de sticla acvariului. Axy mi-a zis că-i prost ca mine și că ne merităm unul pe altu. Nu mi-a trebuit mai mult. Acuș face un an și a rămas acelaș broscoi mic, pe care-l ador și pe care l-am numit Spartacus. De curând am aflat că defapt e broscuță. ^^

2.De ziua mea, colegii mi-au făcut cadou o colivie cu o pasăre micuță( pasăre zebră). I-am dat numele Mina și i-am luat și pereche. Din păcate... Mina a murit sufocată și mi l-a lăsat pe Lini (Torteliini- paste italiene). În fiecare dimineață mă trezește cu ciripitul său vesel obișnuidu-mă repede cu el. 
Aceste două animăluțe mi-au dat energie, putere, speranță și țin la ele mai mult ca la unii din membrii familiei mele.

2 comentarii:

  1. Bitch, ar trebui sa ma pupi toata viata. :)) Eu ti-am spus sa-l alegi pe Spartacus si eu ti-am adus-o pe Mina. >:) Poti sa ai o prietena mai buna de-atat?:-" :>

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Shhhhhhhht. Taaaaci faaa. Da, daaa. Multam:> Nu te mai lauda atat. >:P =)))

      Ștergere