luni, 1 aprilie 2013

Idei

Mă plimbam duminica asta când, mi-a venit o idee ce nu-mi dădea pace. Am văzut o frizerie și mi-am zis:”Oare cum mi-ar sta tunsă? Merită să încerc?” Am intrat sfioasă în salon unde am fost primită cu multă căldură. Prima dată i-am zis acelei doamne să-mi ia numai vârfurile, însă când am văzut cât de mult își iubește meseria și era atentă la detalii ,m-am gândit:” De ce nu? Mă las total pe mâna ei.” Când a terminat, nu știam ce să cred. Îmi place sau nu? Ce vor zice toți? 
 Când am ajuns acasă, noul meu look a șocat,- într-un mod bun cred- toată familia și prietenii.  ”Asta-i Emaaa?! Nu se poatee.” 
Sincer, mi-a plăcut noua experiență și, am ajuns la concluzia că îmi stă și binișor. Cine știe? După câteva luni poate mă vopsesc . ^^  Încep să am din ce în ce mai multă încredere în mine și deciziile mele nebunești.
Aici câteva poze:

Înainte.
După.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu