duminică, 7 aprilie 2013

Excursie

Au trecut 2 zile de când am ajuns acasă. Am fost într-o excursie super-mega-ultra incredibilă. De mult doream să ajung în Brașov și când s-a ivit ocazia nu i-am dat cu piciorul.  Aveam o impresie foarte bună despre oraș, și mă bucur că nu m-am înșelat. Rămâne în continuare orașul meu preferat din România.
Am văzut peisaje parcă scoase din basme, construcții incredibile și oameni de treabă.
Mi-am făcut noi prieteni, mi-am consolidat relațiile cu cei vechi și m-am distrat. 
Vremea nu prea a ținut cu noi, am avut parte de peripeții ciudate și am răgușit rău de tot, însă asta nu ne-a oprit din a ne distra pe cinste. Am fost ca într-o mare familie nebunatică. Fugeam seara pe scările pensiunii, făceam farse cu pasta de dinți, dansam ca sparții, ne loveam ca.. proștii =)), mâncam de pe unde apucam sau furam mâncarea altora.
Am fost în:Mestecăniș, Vatra Dornei, Piatra Neamț(ne-am tras cu telecabina), Brașov(am vizitat Biserica Neagră), Sighișoara(aici am vizitat Castelul Bran),Cetatea Râșnov, Lacul Sfânta Ana, Lacul Roșu, Cheile Bicazului [sper că le-am scris pe toate]. 
Cel mai mult m-a impresionat frumusețea Brașovului și măiestria Castelului Bran. De mică am vrut să ajung în aceste locuri minunate. Când am vizitat castelul, am fost surprinsă să văd câți străini ne vizitează lăcașurile și ne imortalizează clădirile/statuile/și celelalte lucruri ce ne definesc pe noi, românii. Știam de la mama mea, că, în Castelul Bran, Natalia Oreiro ( cea din Înger Sălbatic) și-a filmat videoclipul și ne-a făcut țara mult mai cunoscută și mai iubită peste granițe.
Și câteva poze: 
Cetatea de la Sighișoara
Lacul  Roșu
Biserica Neagră.
Castelul Bran.
Sighișoara 
Piatra Neamț 
Lacul Sf. Ana
Cetatea Râșnov. 


Poză de grup.
Natalia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu