miercuri, 5 iunie 2013

Ceva bun de digerat

1.Dragoste la prima vedereeee, o mangâie o clipă de plăcereeeee
Aveam în gând de mai mult timp să o citesc, însă nu o găseam..până într-o zi, când, uitându-mă prin biblioteca mamei, am zărit-o.
Pot să spun că mă așteptam să fie mai simplă, plictisitoare la început, însă complexitatea ei m-a cucerit.
2.Am terminat de citit Calul de război. Am plâns toată noaptea că s-a terminat..Am stat vreo 3 zile la ultimele 5 capitole, poate poate ar mai apărea unul :))).Este GENIALĂ și o recomand tuturor. A meritat fiecare bănuț și sunt mândră că o am în biblioteca mea!

3.M-am hotărât să strâng bani și să cumpăr cele mai căutate și apreciate cărți.

4.Din cauză că am chiuit, am băut apă rece și am țipat la banchet, vocea mea are de suferit...și nu numai ea! Mă simt vărzuită, însă s-a meritat... În ultimele 2 zile am băut ceai de mi-a ieșit pe nas și nu cred ca voi scăpa prea repede...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu