marți, 25 iunie 2013

                                                   Dragul meu,

        În așteptarea unor idei ascult necontenit The Platters- Only You. Mă gândesc că poate, oriunde ai fi, ai putea să îmi trimiți (prin poșta română, dacă vrei) puțină bunăstare.
        Sunt înconjurată de oameni proști (Ceea ce se aseamănă, se adună) ce fac orice pentru bani și pentru a le fi bine. Eu nu știu ce să zic, dar totuși, ce-i cu ei? Lumea a devenit puțin prea rea pentru mine.
         Eu? Eu nu prea știu. Nu mai știu ce-i cu mine, nu-mi vin idei, nu-mi vine puterea interioară pe care oricine ar trebui să o aibă. și nici cu nervii nu prea stau bine. Eu ca eu. Dacă ai fi aici, mi-ai spune că de la nervi îmi apar riduri. Dacă ai fi aici, ai râde ca un copilaș de moacă mea plouată. Apropo, să știi că plouă. Da, după atâtea zile călduroase a venit și boarea asta de relaxare care mă face să tremur de extaz.Să nu uit că tună...ție parcă își plăceau tunetele.. Oricum eu nu le aud (ascult Dancer of the wolf la maxim în căști) noroc de A. care se mai sperie când bubuie puțin și îmi dau seama. Să-l vezi ce se sperie, parcă-i prost.
        Am văzut un tapet ”mișto”, așa cum îți place ție (cu roșu și negru ) ce aducea un aer de TU. Apropo, mai asculți rock? Oricare ar fi răspunsul, sunt fericită pentru tine.. Mai fumezi? Știu că da.
        Eh, să știi că am văzut niște pipițe în oraș...iar dacă erai aici sigur am fi vorbit de alea juma de an.
        Ce mai aștepți? Hai încoa!



P.S.:Tu ce faci? 
P.S.2: La rugămintea ta am început să ascult INKA`S SPIRIT. E mișto.
                 
                                                                Cu voioșie supremă,
                                                                                            o fostă prietenă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu