miercuri, 31 iulie 2013

Vă ador!

       Dintre toate marile personalități ce apar mai mereu la televizor, pe posturile de muzică și etc, mereu am iubit 3 genii:
1.Shakira
        Este o fată foarte dulce, deșteaptă, talentată, nebunatică, iubitoare și frumoasă. De mică eram înnebunită după piesele ei (”Objection(Tango)”,”Hay Amores”,”Whenever, Wherever”, ”Hips Dont Lie”, ”No”).
        Cu cât am crescut am îndrăgit-o din ce în ce mai mult. Mi-a dovedit mereu că e puternică, că iubește foarte mult animalele, că știe ce vrea de la viață și că luptă pentru asta,că dansează ca o zeiță, mi-a dovedit că e o mamă foarte bună și o soție de nota 10. Mereu mi-a plăcut că față de alte vedete a știut să se înstrâmbe și să nu jignească (și când se încruntă e frumoasă și dulce!)  dar și faptul că nu s-a grăbit în a-și întemeia o familie.
          Nu mai vorbesc despre talentul ei... La un moment dat m-am speriat că având un copil, se va lăsa de cântat..însă ea e SHAKIRA! Și mi-o demonstrează. De când a înnăscut parcă e mai veselă, mai dornică de muncă și mai simpatică.
          Când am fost tristă îmi găseam liniștea în melodiile ei, când mă plictiseam mă uitam pe yt la dansurile acesteia și mereu zâmbeam delectându-mă cu perfecțiunea ei..Frumoasa columbiancă vine mereu cu ceva nou și sper să continue tot așa.
 2.Johnny Depp
         Cu toții îl știm pe J. Depp. Majoritatea îl știu din peliculele ”Pirații din Caraibe” însă eu l-am cunoscut pentru prima dată în ”Sleepy Hollow” și nu mai zic că mi-au plăcut majoritatea filmelor pentru adolescenți (în care a jucat el, bineînțeles). Succesul pe care l-a adus rolul lui Jack Sparrow a fost ceva inedit. Nebunaticul actor juca un rol la fel de nebun. 
          Iubesc faptul că a încercat multe roluri și majoritatea diferite între ele. Iubesc și faptul că e foarte inteligent, sexy, descurcăreț, curajos, că încearcă lucruri noi și că reușeste mereu să mă uimească. Sunt înnebunită după el și nu știu ce m-aș fi făcut fără toate remarcile, rolurile și ideile lui năstrușnice. Mereu voi putea să mă uit de vrep 10 ori la filmele lui

3.Jackie Chan
          Nu îmi amintesc care a fost primul film pe care l-am văzut cu Jackie. De pe la 6-7 ani mă uitam la filmele lui și deja știam multe filme. Cu cât am crescut m-am uitat la alte filme cu el dar le-am și revăzut pe celelalte.
          Omul ăsta e o minune! Minune când zic! Mereu mă face să râd și, atunci când sunt supărată știu deja ce să fac.Îmi amintesc câteva dintre primele filme văzute cu el: ”Rush Hour 2/3”, ”The Medallion”, ”Bor lei jun(Bărbatul ideal)” și ”Supercop”. 
            Îmi doresc să apară filme noi cu el și să râd cu lacrimi ca pe vremuri... 

       Alții care mă mai inspiră: Andy Whitfield (:-<), Emma Watson, Simon Baker(Patrick Jane), Hugh Laurie(Dr. House), Jeniffer Love Hewitt.
         Aleluuuia! Ce post lung. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu