marți, 13 august 2013

Frate doar în vise

       #Am de câteva seri un vis ciudat.. Visez că sunt la o petrecere și vreau să ies în strada să aștept ceva sau pe cineva. După câteva minute de așteptat,  mă gândesc să mă întorc la petrecere așa gheață cum eram.. Din spate aud niște pași impunători și mă întorc pe jumătate oarbă să văd cine-i în întunericul profund. Văd un tânar de 19-22 de ani, cu părul șaten (nu i-am văzut părul dar știam sigur că-i șaten), ochii verzi și micuț de statură, prezentându-se ca fiind fratele meu. Prima reacție a fost să mă duc la el și să-l îmbrățișez, apoi îl întreb de unde aș ști că nu mă minte.. El spune că eu știu asta deja (și chiar o simțeam) apoi îmi arată niște alunițe și semne de naștere pe care le aveam și eu. După, începem să plângem ca proștii, și el mă îmbrațișează strâns. Ciudat este că, oricât de tare mă îmbrățișa nu mă încălzeam deloc.. iar subconștientul meu încerca să se învelească cu pătura deja aflată pe mine.. Apoi, visul continuă, însă niciodată nu îmi amintesc ce urmează..
          Oare dorința de a avea un frate e așa de mare încât să-mi creez unul imaginar? Și dacă aș face asta, de ce nu îmi amintesc TOT visul? Acum doi ani, mătușa mi-a zis că, atunci când părinții mei s-au căsătorit o ghicitoare le-a zis ca vor avea doi copii. O fată (și le-a zis totul despre mine:culoarea părului, a ochilor, ce înclinații voi avea, etc) și un băiat..(dar nu a zis cine va fi mai mare) La mine s-a potrivit TOT ce a zis ea, însă, între timp, părinții s-au despărțit și am rămas fără frate.. Oare am avut unul și nu mi-a zis nimeni de el? Oare e mort și încearcă să ia legătura cu mine? Cred că filmele încep să-mi dăuneze...

2 comentarii:

  1. Foarte interesant :-?.
    E posibil ca subconştientul tău să fie prea preocupat de aceste întrebări. Se spune că visezi un anumit lucru atunci când adormi cu gândul la el. Ei bine, eu cred că toate întrebările pe care le-ai adresat aici se aflau în capul tău când ai adormit :).
    Probabil îţi doreşti chiar foarte mult un frate :).
    Faza cu "am avut unul şi nu mi-a zis nimeni de el" mi se pare... nu ştiu, nu cred că părinţii tăi ţi-ar fi făcut aşa ceva...
    Cât despre ultima întrebare, ei bine, eu fiind o persoană cu orizonturi larg deschise, nu mi se pare o idee chiar imposibilă. Dar totuşi, să nu fim pesimişti :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am zis și mai sus că filmele îmi dăunează :-"
      Nu știu ce să spun.. sunt cam aeriană în ultimul timp.. :))) Scuze dacă ți-ai pierdut vremea pe aici :o3 :)))

      Ștergere