miercuri, 21 august 2013

Prosteală

      Am primit 2 lepșe de la Mikuuu(scuze că le-am pus așa târziu):

PRIMA
 1. Descrie-ti viata, in momentul actual, printr-un singur cuvant: 
             Enervantă.

 2. Daca l-ai “intalni” pe Dumnezeu si ai putea sa ii adresezi o singura intrebare, care ar fi aceasta?

             De ce mama naibii sunt așa mulți idioți pe pământul asta?

 3. Se spune ca “Niciodata nu trebuie sa zici niciodata”. Insa tu esti convinsa ca NICIODATA:

             Niciodată nu voi avea de gând să depind de cineva și, niciodată nu voi uita de unde am plecat.

 4.Cum ai defini iubirea in cat mai putine cuvinte?  
                   Iubirea= un joc periculos (când nu ești atent, îți poți pierde capul)


 5. Daca ai putea sa dai un defect pe o calitate, care ar fi acestea?
                   Aș vrea să nu mă mai emoționez așa repede... Mi-ar plăcea să fiu mai iubitoare.
      
 6. Daca o persoana iti face rau in mod intentionat, cum reactionezi? Ii platesti cu aceeasi moneda sau o ierti?
                   
             Răzbunare scrie pe fruntea mea! Știu că răzbunarea e arma prostului ( dar și prost e ăla care nu se răzbună) însă voi aștepta momentul potrivit și voi lovi cu toate armele.

 7. Te-ai intrebat vreodata care ar fi “rolul” tau in aceasta lume? Si daca raspunsul este afirmativ, ai gasit un raspuns?
                    Mereu mă întreb asta mai ales că nu am o vocație anume ( nu am voce, ureche muzicală sau talentul de a desena) și de multe ori mă gândesc că trăiesc pentru a ține umbră pământului... Însă multă lume spune că dau sfaturi foarte bune. :-?

 8. Ce ai schimba la oameni?
                Orgoliul, răutatea, mândria, etc
      
 9. Daca ai putea da timpul inapoi ai schimba ceva din trecutul tau?
                    Cred că aș schimba faptul că m-am lăsat prea mult călcată în picioare, faptul că am iertat repede și ușor dar și că nu m-am răzbunat în unele privințe.

 10. Care este persoana pe care o admiri cel mai mult?
                 Toți cei ”3” părinți ai mei m-au învățat multe.. Mama m-a învățat să fiu mereu mândră și nu călcată în picioare, tata m-a învățat să fiu curajoasă și să lupt iar bunica m-a învățat să am răbdare și iubesc viața. Datorită lor sunt așa cum sunt acum.
          

  11. Ce faci cand vezi pe cineva necunoscut plangand?
                     Prima dată aș merge să-l îmbrățișez și poate să plâng cu el, gândindu-mă că am trecut sau voi trece și eu prin asta și aș vrea să-mi fie cineva alături... Însă, mă gândesc că după ce va plânge singur va fi mai puternic..  


 12. Daca ai afla ca mai ai doar o zi de trait cum ti-ai petrece-o?
                     Aș boci puțin și după aș încerca să-mi corectez greșelile făcute până atunci (dacă se poate) iar, după, (în timpul rămas) aș încerca să mă distrez sau să-mi aduc aminte de lucrurile frumoase.

 13. Gandeste-te cum erai acum 5 ani, ce aspiratii si vise aveai? Ai realizat ceva din tot ceea ce aveai in plan?
                 
              Am aproape 16 ani, deci 11 ani... Atunci vroiam să fiu designer vestimentar și făceam haine păpușilor. Credeam că viața e fără lucruri urâte și eram supărată că mă simțeam singură.

 14. Daca ai putea sa afli ceva din viitorul tau ce anume ai vrea sa stii?
                    Dacă (în general) voi reuși în viață cu ideile pe care mi le-am făcut acum..familie, job potrivit, etc.
    

15. Te deranjeaza cand alta persoana face un lucru pe care nu il suporti, insa tu la randul tau il faci.
              
                Depinde de acel lucru.. însă dacă și eu îl fac, nu mi se pare ok să comentez la altcineva...


A DOUA
5 obiecte de care nu aș putea trăi (sau care-s importante pentru mine):
-cărțile- mă pot refugia ore întregi uitănd de tot și toate.
-aparatul foto- la fel ca și cărțile, aparatul este un mijloc de ”scăpare” din lumea asta plină de probleme care surprinde numai lucruri frumoase
-mp4/telefon/laptop-în toate cele 3 am muzică, poze și tot felul de chestii... sunt importante pentru psihicul meu :)))
-inelul meu- când mă uit la el, mă înviorează pe loc. Am mai avut unul însă s-a făcut foarte urât si na.. 

-pisica de pluș: o am de foarte mulți ani (mi-a dat-o mama când am avut operația în gât) și țin să apreciez că e singura jucărie de la ea. Acum, e varză, însă mă simt perfect când o țin în brațe

2 comentarii:

  1. Subscriu răspunsul tău de la 5 :).
    Ce drăguţ :o3, faza cu pisica de pluş...
    Şi eu am doi urşi panda măricei la care ţin ca la ochii din cap ^^.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehehee :o3
      Îți mulțumesc că te uiți pe blogul meu :o3 :* :*

      Ștergere