joi, 15 august 2013

Vechi prieteni pe naiba

        #Mă așteptam ca odată ajunsă în Germania să fie totul roz, să uit de necazuri și să mă distrez non-stop. Însă nu a fost să fie.. De când sunt aici parcă-s mai închisă în mine și sunt ușor deprimată.. Poate din cauză că tot încerc să vorbesc cu o veche ”prietenă” și mă ignoră mereu? Îi trimit mesaje peste mesaje.. Mereu am ținut legătura cu toți prietenii mei.. încă vorbesc cu mulți prietenași de la grădiniță, dar ea? Nu mă așteptam.. am fost cmbp (sau cum dracu s-ar scrie) timp de câțiva ani și s-a mutat cu familia nu știu unde și când s-a întorsc..surpriză! Mă doare, însă chiar dacă mă ignoră îi doresc să se ducă dracu să fie fericită.
        #Singura chestie ce mă liniștește aici este acea oră pe zi în care merg cu bicicleta unde vreau și mă pot gândi la toate. Îmi este dor de Botoșani... de familie, de mama, de Spartacus și Lini, de prieteni și de locurile acelea banale pentru un străin.
        #Nu am apucat să scriu că am ajuns la ce liceu mi-am propus. (Eheei. Yupi! Vedeți? Mă bucur.)
        #M-am decis să mă apuc serios de fotografie. Cât am stat aici m-am refugiat în arta fotografiei. Sunt ok.     
        #Mi-a venit chef de melodia asta:

          #Nu uitați că prieteniile peste ocean nu rezistă. Ori tu ori cealaltă persoană vă schimbați (sau amândouă). Am încercat să mă mint puțin dar nu merge. Oricum acea persoană va uita de tine, deci, fii pregătit. 

           

4 comentarii:

  1. Nu contează, baby, mă ai pe mine. :>

    RăspundețiȘtergere
  2. În primul rând: eşti atââât de norocoasă! Germania... ma-mă, grozav, pur şi simplu grozav :D.
    În al doilea rând: ai dreptate, mare dreptate, oamenii se schimbă. O prietenie nu poate ţine dacă persoanele se află la o distanţă considerabiă, cel puţin aşa cred eu. Ce naiba! Nici atunci când sunt la două case distanţă prietenia dintre două persoane nu ţine...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Câteodată îmi zic că-s proastă pentru că nu mă bucur îndeajuns, dar... așa-s oamenii :-l

      Ștergere