joi, 12 septembrie 2013

Chestii de toamnă

     Nu am apucat să scriu nimic despre venirea toamnei... Anotimpul preferat..
     Îmi aduc aminte că atunci când eram mică îmi plăcea la nebunie să merg cu părinții/bunica să cumpăr rechizite și haine. Îmi plăceau cum miroseau și îmi dădeau o stare de bine.
      Au fost clipe foarte frumoase și pline de voie bună. Pe atunci, toamna era anotimpul schimbărilor, al lucrurilor frumoase și simple. 
      Și acum încă încerc să-mi cumpăr lucruri frumoase și diferite, însă nu se compară cu vremurile trecute...Dar totuși, un pulover pufos, o carte (sau mai multe) ușoară care să te prindă, o cană de ceai sau ciocolată caldă și niște melodii potrivite pe fundalul unei seri mohorâte, te pot relaxa și te pot reface.
       În continuare vă las cu niște pulovere geniale:






Sunt GENIALE! Ar fi mai multe, însă nu vreau să vă înnebunesc.. 
A, da! Și câteva poze cu mine:


3 comentarii: