vineri, 18 octombrie 2013

*Știu că nu am scris de foarte mult timp, însă săptămânile și zilele trec așa: trezit la 6 dimineața, ajung acasă la 3-4, dorm o oră, 2, încep să scriu/învăț și nici măcar timp de televizor nu mai am :| Fata aia care se culca în fiecare seară la 3-4? Neee, la 12 jumătate deja le dorm/
*Liceul e ok. Mă bucur că am ales A.T.L. Cam full programul, însă mă descurc(momentan). Mi-e dor de generală..în special de profesori și colegi. 
*Mă simt foarte obosită și tristă. Săptămâna a trecut fooarte greu.
*În altă ordine de idei, week-end-ul trecut am mers în excursie cu clasa. Am fost la Mestecăniș 2 zile. Foarte frumos și am avut parte de vreme bună. M-am lovit puțin și abia dacă mai puteam să urc scările, dar am făcut-o și pe asta. Peisajele de acolo sunt foarte asăm. Am rămas fără cuvinte...
*Mi-am cumpărat cartea ”Tatuaj cu sânge de monstru: Orfanul” și aștept să se ivească puțin timp liber pentru a o începe.
*Îl ador pe Eliade. E genial!!!! De ce naiba nu am citit nimic de el până acum? Nu mă judecați :)))
*Vreau să citesc cartea ”Spartacus”. Sunt foarte încântată de când am aflat de existența ei (LOR- sunt mai multe).
*Să știți că de acum nu voi mai fi așa negativistă!! Chiar sper să scap de defectul ăsta.
*Acuș vine sărbătoarea mea preferată: Crăciunul! Vreau,vreau, vreau, vreeeeau.
*Urăsc biologiiia.Fosfolipide și familia lor de termeni încurcați/

Câteva poze din excursie:






2 comentarii: