joi, 14 noiembrie 2013

instantanee

#Am terminat de citit ”Unchiul Rudolf” de Paul Bailey. Cărticica a fost frumoasă, simplă și tristă. Se vorbește în mare parte despre România de pe vremuri, așa numita ”țara de bestii” în paralel cu prezentarea lui Andrei/Andrew care începe o nouă viață cu unchiul său, în Anglia. Andrei are o copilărie tristă, marcată de puține momente frumoase petrecute alături de părinți. Abia la 18 ani află că părinții lui nu l-au părăsit, ci au fost uciși iar încetul cu încetul ajunge să se îndrăgostească de unchiul său, Rudolf.
Nu mai dezvălui nimic deoarece ar fi o pierdere să nu o citiți...Am devorat-o în 2 zile :)))

#Acuș vine Crăciunuuuul.Am început să fac decorațiuni și să mă gândesc la cadouri, prăjituri și brad. Încă 5 săptămâni!

#Am început să folosesc o mască de păr interesantă. Ulei de măsline, miere și gălbenuș de ou (mai puteți adăuga și ulei de ricin și vitamina A uleioasă- eu nu le aveam) ar fi combinația perfectă pentru oricine și-ar dori un păr frumos, rezistent și sănătos. Chiar dacă părul se îngrașă mai repede, merită.

#Curajosul și luptătorul meu Andy... Când am văzut filmulețul, un fior rece mi-a trecut pe șira spinării.. Ce relație frumoasă avea cu familia, colegii și fanii.. Nu înțeleg de ce tocmai el a avut cancer și a murit. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu