luni, 3 martie 2014

Trecut

Trecutul meu este incert..
Așa cum trecutu-mi este incert așa și viitoru-mi este sumbru. Dacă nu-ți cunoștii propriile rădăcini, ai putea ști ce vei ajunge? Poate ar trebui să renunțăm la micile plăceri; la căpșuni, cearceafuri reci, cântul păsărilor și nemurirea cărților..
Și totuși...ce faci dacă toate astea se întâmplă în timp ce dansezi greoi pe-o melodie pe care n-o înțelegi, ci te prefaci doar a o înțelege? Îți arunci încălțările cât colo și ieși triumfător ? Sau îți continui meșteșugul pe o scenă a naibii de înșelătoare?
Majoritatea va alege a doua variantă fiind obișnuiți de când se știu cu lucrurile la care sunt supuși. Dar la sfârșitul vieții trebuie să părăsești scena triumfător, nu?
Dacă ai înțeles ceva, atunci ești nebun. 

Un comentariu:

  1. Hey! Am trecut pe-aici (după mult timp, ştiu) ca să te anunţ că mi-am schimbat adresa blogului, deci, dacă încă doreşti să-mi mai citeşti bazaconiile, iată noul link: http://b-daydreamer.blogspot.ro/
    O primăvară frumoasă! >:D<

    RăspundețiȘtergere